TRANSPORT GRATUIT la orice produs, fara limita de comanda!
Transport GRATUIT la orice comanda!
0 produs(e) - 0 LEI

Garantie

Garantia de conformitate a produselor este obligatorie prin lege si beneficiaza de un termen de 24 luni.

 
Toate produsele comercializate prin intermediul site-ului nostru, sunt noi, dotate cu toate accesoriile originale. Deoarece produsele sunt importante din spatiul extra comunitar, in timpul operatiilor vamale de import produsele pot fi desfacute pentru verificari in concordanta cu legislatia in vigoare. Acest proces este normal pentru toate produsele importate din afara Uniunii Europene si nu presupune nici un risc pentru consumator. Produsele sunt noi, nefolosite si fara probleme functionale sau estetice.


Pierderea garantiei


Urmatoarele situatii duc la pierderea garantiei: urme de contact cu lichid in interiorul aparatului, urme de socuri mecanice - lovituri/zgarieturi, display sau touchscreen spart, utilizarea unor accesorii improvizate sau neaprobate de catre vanzator, interventia neautorizata asupra software-ului aparatului ( stergere IMEI, resoftare, schimbarea sistemului de operare cu alta versiune ), interventia unor persoane neautorizate in interiorul produsului, declansarea senzorilor de soc / apa din telefon. In cazul in care se observa unul dintre aceste lucruri, produsul va fi inapoiat clientului iar garantia va fi anulata.

Produsele semnalizate in categoria Antisoc, Rezistente la Apa sau Praf se supun acelorasi termene si conditii. Aceste produse beneficiaza de proprietati si functionalitati suplimentare care le pot oferi o protectie sporita in caz de accidente, fata de echipamentele de uz comun. Perioada de solutionare a problemelor legate de garantie difera de la caz la caz si nu depaseste 15 zile (in cazul in care sunt necesare piese ce nu se afla pe stoc in Romania).  In perioada de garantie, termenul mediu de solutionare a problemelor care fac obiectul garantiei este de 3-10 zile lucratoare.

 
Nu fac obiectul garantiei produsele care prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garantie deteriorate, indepartate sau modificate, produsele utilizate in conditii neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta, utilizarea produselor in conditii de umiditate, praf, noxe sau sub actiunea substantelor chimice etc.), setari si instalari incorecte, prize fara impamantare, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, interventia mecanica sau plastica asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente in timpul functionarii echipamentelor.