Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.

Acest formular trebuie să fie completat în întregime, și vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.

<Optiunea 1: Cumparatorul expediaza prin curier propriu, costul returului revin cumparatorului in totalitate. Este acceptata orice firma de curierat cu livrare door-to-door, exclus Posta Romana sau ridicare din sedii curier.

Orice colet trimis cu taxa inversa sau ramburs va fi refuzat!

Fara cont bancar nu poti inregistra cerere pentru restituire.
Nu sunt acceptate conturi bancare externe, doar din Romania.

(!) Mai multe informatii despre retur si produsele care NU SE POT RETURNA, gasesti in aceasta pagina: INFORMATII RETURNARE
Castile de tip In-Ear (intraauriculare) sunt considerate produse de igiena si NU se pot returna daca sunt desigilate.

Sunteti raspunzator de ambalarea produselor trimise, orice defectiune pe timpul transportului nu intra in competenta noastra.

Informaţii despre comandă
Informaţii despre produs și motivul de returnare
Captcha
Am citit și sunt de acord cu Retur