Toate produsele vandute de magazinul nostru se pot returna in maxim 14 zile completand formularul de retur.

In cazul in care produsul este expediat gresit, defect sau livrat deteriorat, toate taxele este suportata de noi.



Produsul nu se expediaza de catre client inainte de completare formular ! Este necesar sa completati formularul de returnare inainte de expediere.


Optiunea 1: Ne ocupam de trimiterea curierului pentru preluarea produsului, tariful in acest caz este costul livrarii
Taxele nu se platesc inainte, se vor retine din costul total rambursat.

Optiunea 2:
Cumparatorul expediaza prin orice firma de curierat rapida, costul returului revin cumparatorului in totalitate. Orice colet trimis cu taxa inversa sau ramburs va fi refuzat! Nu uita sa pastrezi chitanta de la curier, cu acel numar vei putea urmari live unde se afla pachetul tau pe site-ul curierului.

Adresa de trimitere pentru optiunea 2:

str.Targovistei, nr.14B, Ploiesti, Prahova, cod postal: 100299

Destinatar: evoGSM.ro

Telefon: 0370 509 001


Sunteti raspunzator de ambalarea produselor trimise indiferent de optiune, orice defectiune sau stricaciune pe timpul transportului nu intra in competenta noastra.

Te rugam sa ambalezi pachetul in ambalaj protector, incat sa nu deteriorezi cutia.


Formularul se completeaza din "Contul meu" -> Retur sau din josul paginii "Formular returnare".

Pentru returnare este necesar sa completati formularul de returnare cu datele de comanda corecte: apasa aici


ATENTIE: PRODUSELE ACHIZITIONATE PE PERSOANA JURIDICA NU SE POT RETURNA!


Produse care nu sunt acceptate la retur

 
   -Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au  fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: rezerve de periute dinti, casti de tip in ear- intraauriculare);
   - produse de ingrijire personala care au fost desigilate si utilizate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre);
    -folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook readere, laptop etc.) care au fost deja utilizate;
    -produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;
    -acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);
   - in cazul pachetelor ce contin console cu jocuri, se va accepta returul pachetului doar in situatia in care jocurile sunt sigilate sau codul aferent jocului nu a fost activat. In cazul in care s-au desigilat jocurile sau codul activat, din valoarea pachetului se va scadea valoarea acestora;


Produse care sunt acceptate la retur in anumite conditii:

 - sunt acceptate produsele care fac parte din categoria Comunicatii – IT (telefoane, tablete, laptopuri, smartwatch) cu conditia ca accesul la acesta nu trebuie sa fie limitat prin parole, coduri de acces sau mijloace biometrice de autentificare (scanare amprenta/iris,etc.);

- sa nu aiba conturi active sau setari personalizate; 

- sa nu contina date cu caracter personal

- clientul garanteaza ca dispozitivul mobil a fost predat reprezentantilor evoGSM fara informatii personale sau date cu caracter personal. evoGSM nu este responsabil pentru datele cu caracter personal stocate pe dispozitivul mobil predat, responsabilitatea stergerii tuturor datelor cu caracter personal apartine cumparatorului inainte de a returna  produsul;  

 - In cazul in care  produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri,  zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului), urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate din valoarea produsului se va scadea costul pentru aducerea la stare initiala.