Toate produsele vandute de magazinul nostru se pot returna in maxim 14 zile completand formularul de retur.

In cazul in care produsul este expediat gresit, defect sau livrat deteriorat, toate taxele este suportata de noi.


Termenul de  Retragere - persoane fizice este de 14 zile calendaristice.



Va rugam cititi cu atentie conditiile de returnare a produsului inainte de a completa formularul

In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata, clientul este obligat sa returneze pachetul complet; atat produsul cat si cadou in starea lui originala, nedeteriorate si nedesigilate.

In conformitate cu legea in vigoare, dualstore.ro isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada (perisabile) ori deteriora rapid, cum ar fi produse de lenjerie intima, costume de baie, ciorapi si produse cosmetice desigilate, produse alimentare. Pe fiecare pagina de produs exista informatia privind posibilitatea de retur. Produsele ce constituie un set trebuie returnate ca set.

In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele inițiale intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de garantie etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu profesionistul).



Produsul nu se expediaza de catre client inainte de completare formular ! Este necesar sa completati formularul de returnare inainte de expediere.


Optiunea 1: Ne ocupam de trimiterea curierului pentru preluarea produsului, tariful de pickup in acest caz este 19 lei.
Taxele nu se platesc inainte, se vor retine din costul total rambursat. Taxa de transport initiala nu se returneaza.

Optiunea 2:
Cumparatorul expediaza prin orice firma de curierat rapida, costul returului revin cumparatorului in totalitate. Orice colet trimis cu taxa inversa sau ramburs va fi refuzat! Nu uita sa pastrezi chitanta de la curier, cu acel numar vei putea urmari live unde se afla pachetul tau pe site-ul curierului. Taxa de transport initiala nu se returneaza.


RECOMANDAM TRIMITEREA COLETELOR RETUR CU Sameday, NU RASPUNDEM DE COLETELE TRIMISE CU ALT CURIER, NU RASPUNDEM DE COLETELE TRIMISE PE O ADRESA GRESITA CU DATE DE CONTACT GRESITE.

Adresa de trimitere pentru optiunea 2:

str.Targovistei, nr.14B, Ploiesti, Prahova, cod postal: 100299

Destinatar: evoGSM.ro

Telefon: 0370 509 001


Sunteti raspunzator de ambalarea produselor trimise indiferent de optiune, orice defectiune sau stricaciune pe timpul transportului nu intra in competenta noastra.

Te rugam sa ambalezi pachetul in ambalaj protector, incat sa nu deteriorezi cutia.


Formularul se completeaza din "Contul meu" -> Retur sau din josul paginii "Formular returnare".

Pentru returnare este necesar sa completati formularul de returnare cu datele de comanda corecte: apasa aici


ATENTIE: PRODUSELE ACHIZITIONATE PE PERSOANA JURIDICA NU SE POT RETURNA!


Conform legislatiei in vigoare, orice cumparator poate returna produsul achizitionat de pe magazinul online in termen de maxim 14 zile de la data primirii lor de catre consumator, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

evoGSM.ro va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat.

Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeasi stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Clientul are dreptul ca, inainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retraga din contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.

In conformitate cu Ordonanta de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, Clientul are urmaroarele drepturi si obligatii referitoare la retragerea din contractul incheiat la distanta:

Daca doriti sa returnati un smartwatch este obligatoriu sa il deconectati de telefonul/tableta dumneavoastra, sa il stergeti din aplicatia cu care a fost sincronizat. Nerespectarea acestei conditii duce la refuzul returului.

  

Nu se accepta retururi daca produsele indeplinesc cel putin una din conditiile de mai jos:

   - produsele de tip aspirator sau purificatoare ce contin elemente filtrante, nu se pot returna daca au fost folosite si filtrele prezinta praf, mizerie, dovada folosire oferita de time life-ul  aparatului etc ( daca totusi aparatul este in stare noua, clientului i se va imputa doar elementele filtrante prin inlocuirea lor cu unele noi si originale.
   - castile de tip in-ear ( ele pot afecta sanatatea utilizatorului)
   -  indeplinesc una din conditiile specifice, in functie de tipul produsului.
   -  licentele OEM activate;
   - produsele cu contul de mi, icloud, etc active ;
   -  produsul este parolat de catre client si este trimis fara a se sterge conturile de utilizator sau parolele de pe dispozitiv;
    -  produsul a facut parte dintr-o comanda speciala, comanda speciala este aceea care nu face parte din stocul uzual al Furnizorului dar care poate fi livrat pe baza unei comenzi ferme si plata unui avans;
   -  s-a facut orice tip de inscris/notita pe cutia produsului;
   -  nu au toate accesorile primite in pachet;
   -  zgarieturi, ciobituri, lovituri sau socuri mecanice/electrice;
   -  au urme de uzura sau folosire excesiva;
   -  au dezlipite foliile si etichetele montate de fabrica
   -  au urme de praf, par, sau alte urme de folosire sau ce tine de igiena
   -  au fost efectuate interventii neautorizate asupra produsului;



 Produse care sunt acceptate la retur in anumite conditii:

 - sunt acceptate produsele care fac parte din categoria Comunicatii – IT (telefoane, tablete, laptopuri, smartwatch) cu conditia ca accesul la acesta nu trebuie sa fie limitat prin parole, coduri de acces sau mijloace biometrice de autentificare (scanare amprenta/iris,etc.);

- sa nu aiba conturi active sau setari personalizate; 

- sa nu contina date cu caracter personal

- clientul garanteaza ca dispozitivul mobil a fost predat reprezentantilor evoGSM fara informatii personale sau date cu caracter personal. evoGSM nu este responsabil pentru datele cu caracter personal stocate pe dispozitivul mobil predat, responsabilitatea stergerii tuturor datelor cu caracter personal apartine cumparatorului inainte de a returna  produsul;  

 - In cazul in care  produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri,  zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului), urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate din valoarea produsului se va scadea costul pentru aducerea la stare initiala, se poate retine pana la 80% din valoare.

Daca indeplinesti conditiile de mai sus, poti completa formularul de retur disponibil aici: https://www.evogsm.ro/index.php?route=account/return/add