Toate produsele vandute de magazinul nostru se pot returna in 14 zile, doar sa nu fie utilizate!

Inainte de retur asigurati-va ca produsul este sigilat/nedeteriorat, se va verifica inainte de acceptare.

In cazul in care produsul este expediat gresit, defect sau livrat deteriorat, inlocuirea este suportata de noi.

Daca te-ai razgandit si nu mai doresti produsul dupa livrare, costul este suportat de client.



Produsul nu se expediaza de catre client inainte de completare formular ! Este necesar sa completati formularul de returnare inainte de expediere.


Optiunea 1: Ne ocupam de trimiterea curierului pentru preluarea produsului, tariful in acest caz este 10 lei + cost livrare initial.
Taxele nu se platesc inainte, se vor retine din costul total rambursat.

Optiunea 2:
Cumparatorul expediaza prin curier propriu, costul returului revin cumparatorului in totalitate. Orice colet trimis cu taxa inversa sau ramburs va fi refuzat!
Coletele expediate prin Posta Romana nu sunt acceptate. Costul initial de livrare este retinut.

Adresa de trimitere pentru optiunea 2:

str.Targovistei, nr.14B, Ploiesti, Prahova, cod postal: 100299

Destinatar: evoGSM.ro

Telefon: 0370 509 001


Sunteti raspunzator de ambalarea produselor trimise indiferent de optiune, orice defectiune sau stricaciune pe timpul transportului nu intra in competenta noastra.


Formularul se completeaza din "Contul meu" -> Retur sau din josul paginii "Formular returnare".

Pentru returnare este necesar sa completati formularul de returnare cu datele de comanda corecte: apasa aici


ATENTIE: PRODUSELE ACHIZITIONATE PE PERSOANA JURIDICA NU SE POT RETURNA!


Produse care nu sunt acceptate la retur

 
   Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au  fost desigilate de consumator, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare (ex.: rezerve de periute dinti, casti in ear);
    inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare;
    produse de ingrijire personala care au fost desigilate si utilizate (aparate de ras, epilatoare, aparate de tuns, aparate ingrijire corporala, periute de dinti, irigatoare bucale, perii rotative, termometre);
    produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri mecanice sau electrice (nesemnalate ca si defecte estetice in primele 48 de ore de la receptionarea produsului). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
    software, licente desigilate (Sisteme de operare, aplicatii, etc.), jocuri desigilate;
    cartuse desigilate, tonere care sunt prezentate desigilate pentru retur;
    imprimante/multifunctionale/aparate de fax care au cartusele/tonerele desigilate;
    produse aduse pe comenzi speciale ferme pentru a carei furnizare a fost nevoie de plata in avans;
    furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al Cumparatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere;
    folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook readere, laptop etc.) care au fost deja utilizate;
    produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;
    acumulatorii, becurile obisnuite, becurile cu halogen (scoase din cutia originala);
    In cazul pachetelor ce contin console cu jocuri, se va accepta returul pachetului doar in situatia in care jocurile sunt sigilate sau codul aferent jocului nu a fost activat. In cazul in care s-au desigilat jocurile sau codul activat, din valoarea pachetului se va scadea valoarea acestora;
    daca au fost achizitionate mai multe produse din acelasi model, se accepta retur doar daca unul singur a fost desigilat sau dezambalat;
    in cazul mai multor produse achizitionate printr-un credit, nu se va putea face returul unui singur produs, ci doar un retur integral, al tuturor produselor.
    In cazul in care se returneaza un produs dintr-un pachet promotional se va returna diferenta dintre pretul de baza si cel promotional al produsului returnat.

Produse care sunt acceptate la retur in anumite conditii:

    sunt acceptate produsele care fac parte din categoria Comunicatii – IT (telefoane, tablete, laptopuri) cu conditia ca accesul la acesta nu trebuie sa fie limitat prin parole, coduri de acces sau mijloace biometrice de autentificare (scanare amprenta/iris,etc.); sa nu aiba conturi active sau setari personalizate;  sa nu contina date cu caracter personal - clientul garanteaza ca dispozitivul mobil a fost predat reprezentantilor evoGSM fara informatii personale sau date cu caracter personal. evoGSM nu este responsabil pentru datele cu caracter personal stocate pe dispozitivul mobil predat, responsabilitatea stergerii tuturor datelor cu caracter personal apartine cumparatorului inainte de a returna  produsul;
    electrocasnice mici care au fost utilizate si sunt aduse curatate pentru retur (aspiratoare, roboti bucatarie, mixere, masini de tocat, aparate de gatit, blendere, storcatoare fructe, fiare si statii de calcat, aparate de cafea);
    electrocasnicele mari care au fost utilizate si sunt aduse curatate pentru retur (aparate frigorifice, aparate de gatit, masini de spalat, uscatoare rufe, hote);